Zit er een verband tussen operazanger(essen) en hun postuur?

Het valt me op dat er weinig dunne mensen opera zingen.

12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zingen dikke mensen vaker opera? Of worden mensen die opera zingen sneller dik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zeggen weleens dat een goede stem ingepakt zit in vet :) ben het niet helemaal mee eens, maar het is mij ook weleens opgevallen ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk bij mijn moeder regelmatig Brava (oke, ik kom er hoogstens 1 keer in de maand maar toch) en daar zenden ze regelmatig operauitvoeringen uit, en daar is het mij in opgevallen dat tegenwoordig de meeste operazangers/zangeressen een normaal tot slank postuur hebben en dat er maar weinig dikke mensen bij zitten.
Of ze doen bij BravaTV aan censuur :P

Het beste antwoord

Daar is helemaal geen verband tussen. Er zijn genoeg dunne mensen die opera zingen :)
De foto van de link is operazangeres Katherine Jenkins, zeker niet dik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sarah Brightman is ook een slanke vrouw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk dit filmpje maar eens lijkt me niet dat het van d'r postuur komt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Jackie Evancho was 9 toen ze aan America got talent mee deed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dat er hier geen emoticons zijn anders had ik van die geschokte hoofdjes geplaats. Onvoorstelbaar dat dit uit een meisje van 10 jaar komt.
Je zou inderdaad denken dat zij het niet is die zingt zoals Sharon Osbourne zegt. Wat een talent!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow wat een stem...
de stem is groter dan het meisje zelf ja :)
"Een goeie stem ligt in het vet!" aldus mijn oom zaliger, maar ik denk dat zwaarlijvigheid beslist niet helpt en anorexia nog minder. Ik hou het op een randje vet zoals bij een goede karbonade.