Wie kan mij iets vertellen over dit olieverfschilderij?

Wie kan mij vertellen van wie dit schilderij is en wat het waard zou kunnen zijn?

Het is olieverf op paneel, niet piepjong, waarschijnlijk een halve tot anderhalve eeuw oud (ik ben geen kenner vandaar het ruime bereik).

Handtekening heb ik geplakt in de tweede foto.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wel mooi hé? Ken de schilder niet. Lijkt wel Vlaams en dacht dadelijk aan het genre van James Ensor, maar die he zeker niet is! Hert laat me denken aan een 'promenade' volledig met de dames, kindermeisje en kind van één der rijke. Kledij rond 1890-1910. De schilderstijl gaat wel de Franse kant op. Ga eens naar een schilderijengalerij maar hou het stevig vast.
Ik heb je weinig geholpen maar ja beter dan niets.