Schilder samen met je collega's een trein die stilstaat aan een perron; Ieder kan een aantal wagons voor zich nemen. Leuk én teamwork!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Koop een hele grootte doek en laat iedereen er op schrijven of tekenen en whola! een mooi kunstwerk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook ieder een klein schilderijtje maken, dat elk zijn eigen positief onderwerp op zet.(waar je blij van wordt) Zo krijg je een leuk positieve uitstraling op de muur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de reden van deze - ??
Je kan met zn allen een grote mozaik maken..hebben verschillende teams van mijn werk ook gedaan en is erg mooi geworden. Je kan dit als workshop boeken, is ook niet duur. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Leuk, weet je toevallig een site daarvoor?
Heel leuk is (onder leiding) gezamenlijk een mozaïek te maken. Daar is voor iedereen iets aan te doen. Worden veel cursussen in gegeven, maar kan ook zonder cursus onder begeleiding te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig, ik denk dat ik net een paar seconden eerder was met het plaatsen van hetzelfde antwoord...
Koop 8 even grote lijsten of schildersdoeken. Laat ieder daar iets op maken. Geheel vrij in te vullen.
Het leuke is, dat de een een schilderij maakt en de ander een gedicht enz.

Als je ze allemaal bijelkaar hangt kun je iedere dag weer wat ontdekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar bakken verf kopen en dan met zijn allen verf tegen de muur gooien!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neemt 1 tekening. (Waar je allemaal wel wat in ziet, niet te veel details)
Die deel je in 8 gelijke vakken.
Ieder kleurt zijn vak op eigen manier.

Verven lukt bij de meesten wel goed en is ook leuk.

Moeilijker wordt het als je het in zwart wit grijs moet maken. Met houtskool bijvoorbeeld.
Dan zal ieder meer fantasie moeten gebruiken om het onderscheid van de vormen te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak spuitbussen (b.v. graffiti spuitbussen) en maak looney toons, anime, letters, dieren ETC. op de muur zoals dit:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er van af wat voor werk je doet.. Maar hier komt ie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen neemt plaatjes mee over wat hen bezighoud/mooi en maak hier een collage van (bijv. per kleur bij elkaar plakken of een vorm)