Wat voor oefeningen om goed te kunnen acteren.

Hallo allemaal,
Ik heb er al vaak aan gedacht om een actrice te worden en ik heb al vaak gehoord van collega's dat ik het zeker moet doen. Maar ik heb een paar vragen erover:
- zijn er toneelscholen rond Zoetermeer?
- hoe moet ik goed verdriet uiten?
- zijn er nog oefeningen die handig zijn om te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

heb je al gekeken bij het kunst en cultuur centrum in zoetermeer bij de dorpstraat daar hebben ze denk ik wel theater lessen en misschien bij dansstudio sibelo in seghwaert. er zit ook in het begin van rotterdam een hele leuke theater school
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt SKVR ?
DAPA misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toneelimprovisatie ! Ik heb er heel veel plezier en nut van gehad.
Met behulp van allerlei oefeningen " spelen" van situaties en emoties. Met als hoogtepunt "speel dat je een gebakken ei bent" of een fluitketel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Theatersport is denk ik wel iets voor je dan. Dat is geloof ik wat de lama's deden op tv.