Wie heeft informatie over dit schilderij van ene Young of over deze schilder?

Het schilderij is ongeveer 120 x 100 cm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik antwoord met enige schroom, want ik weet de oplossing niet. Maar omdat ik het schilderij mooi en interessant vind, heb ik flink gezocht op internet.

Ik heb een Lucy Young gevonden, maar zonder die prachtige signature. Wel vind ik dat er overeenkomsten zijn met het werk van Lucy Young en jouw schilderij. Maar dat is natuurlijk maar heel subjectief, en de kans dat ze vroeger haar signature gebruikte, en nu niet meer, is ook niet zo groot.

Dit is haar website, en daar is veel van haar werk te zien.
http://www.lucyyoungart.com/

Toen ik later nog wat verder aan het zoeken was, zag ik dat ze ook twittert. Wat let je, om eens contact met haar op te nemen, en haar dit te vragen. Misschien vind ze dat wel heel erg leuk, en ze zal vast reageren. Succes!

http://twitter.com/lucyyoungart/status/33107288407408640
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor al je inspanningen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel ;-) 't Was geen straf hoor, want kunst kijken is altijd leuk.