De buitenkant van de vingers kun je als eerste uithakken zodat de achterkant nog steun biedt. Voor de binnenkant van de vingers zul je andere technieken moeten gebruiken: zagen of vijlen. Je kan maar aan een kant detail hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Marmer is hartstikke moeilijk te bewerken, heb je de mogelijkheid om te slijpen? En dan: Maak één vorm van de hand en suggereer de ruimte tussen de vingers, maar maak ze niet echt los van elkaar. Succes!