Een fotomontage is een collage waarvoor foto's en/of fotofragmenten zijn gebruikt, waarbij met hulp van een teken/computerprogramma aan slechts een onderwerp een ander is toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
5 minuten geleden, en je hebt nog steeds niet gemeld dat dit antwoord niet van jouzelf komt maar van http://www.digischool.nl/ckv2/bevo/av/montage/fotomontage1.htm ......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je dit de hele dag? Heb je niets beters te doen dan dit. Nou jij liever dan ik;)

Andere antwoorden (2)

Ze gebruiken dan een software programma die of de foto bewerkt, bijvoorbeeld op een groene berghelling sneeuw aanbrengen, of iemand met een kaal hoofd ineens haar op z'n hoofd geven of men plakt onderwerpen van de ene foto bij de andere foto, zoals twee personen die op twee foto's staan ineens bij elkaar plaatsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan een foto zijn met jou lijf en mijn hoofd er op gemonteerd. (geplakt)