Van wie is onderstaand schilderij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Als jij het gekocht hebt, dan is het van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Annunciation
El Greco
Artikelnummer: 1740508
De Annunciatie Dit is een automatische vertaling van de artikelnaam van het Engels naar het Nederlands. Omdat we duizenden producten aanbieden, zijn we niet in staat alle artikelnamen snel genoeg te vertalen. We maken daarom als tussentijdse oplossing gebruik van een automatische vertaling van de artikelnamen, zodat u beter het juiste product kunt kiezen. De automatische vertalingen zijn in de meeste gevallen in taalkundig opzicht correct (of op zijn minst een handig hulpmiddel bij het zoeken naar een product), maar het kan voorkomen dat u ongebruikelijke of onjuiste vertalingen aantreft. We bieden onze verontschuldigingen aan voor deze fouten. Voor de automatische vertalingen wordt gebruikgemaakt van Google Translate. Framed Art Print
Lijst: Goudkleurig hout (4 cm)
Bovenste passepartout: Wit - gebroken wit
Middelste passepartout: Kaki bruin
Onderste passepartout: Wit - gebroken wit
Beschermende laag: Doorzichtig acryl Uiteindelijk formaat: 61 x 78 cm
Item #: 1740508_4986654-337793
Verzendklaar 2-3 dagen Onze prijs:199,90 €
In winkelwagen
1740508 4986654 1740508_4986654-337793 True 1740508 7f091d3d07e4410b89f4859eb667088a 978 EUR 7 2 cm Muurkleur Selecteer uw muurkleur 3 van 14wordt weergegeven Kunt u geen geschikte lijst vinden? Zelf inlijsten Ingelijste kunstdruk

.

Antwoorden (1)

Dit is "De Annunciatie" van El Greco, een griek die voornamelijk in Spanje werkte en tot de stroming van het maniërisme behoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1