het lijkt me een schilderij van een dame, gemaakt door een welwillende amateur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het er anders volstrekt niet amateuristisch uitzien. Artistiek juist!
Het schilderij is impressionistisch; deze stijl ontstond op het einde van de 19de eeuw. Door de opkomst van het fototoestel was het niet meer belangrijk om waarheidsgetrouw te schilderen en werd het interessanter door een bepaald gevoel met het schilderij mee te geven.

Je schilderij is ongesigneerd, wat het natuurlijk lastiger maakt om meer te weten van het schilderij. Je hebt echter wel de achterkant gefotografeerd; gezien de houtsoort en de kleur ervan, zou ik denken dat het ergens tussen 1980 en 1990 geschilderd is.