van wie is dit schilderij??

ik wil graag de schilder van dit schilderij weten

mvg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Zolang er geen duidelijke signering is kunnen we je dat niet vertellen. Dit soort landelijke tafereeltjes ( Drenthe in dit geval) werden in de jaren 30 veel gemaakt door middelmatige schilders en meestal cadeau gedaan met een huwelijk.

Antwoorden (1)

Van ismaël Gumbs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herders met schapen en heide of boompjes waren in de tweede helft van de 19e en de eerste van de 20e eeuw zeer populair, met als gevolg dat Jan en Alleman zich daaraan waagde. Dus éen van die twee moet het zijn.