Waarom een sneeuwman en geen sneeuwvroum?

Waarom maken ze altijd een sneeuwman als het heeft gesneeuwd, en geen sneeuwvrouw...

Toegevoegd na 1 minuut:
(sneeuwvrouw)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha leuke vraag, wij zeggen altijd sneeuwpop, daar kun je alle kanten mee op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die op jouw plaatje vind ik discutabel. Kan best een vrouw zijn, met een lange jurk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan inderdaad een vrouw zijn, de winterpeen zit hoog genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een sneeuwpop en die is onzijdig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whahaha Pedro, funny!

Het beste antwoord

Omdat de meeste mensen een sneeuwpop als volgt maken: Grote bol, kleine bol (hoofd) en dan de attributen (ogen, mond, knoopjes, enz.). Dan is de pop klaar en is het dus 9 van de 10 keer een mannetje geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat denk je maar...
http://iturl.nl/sniHG ;-)

Een mannetje is makkelijker, om een damesmodel te maken moet je er wat meer aan knutselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van sneeuwpop?

Toegevoegd na 12 uur:
Sneeuwmensen worden meestal gemaakt door kinderen. En die denken niet zo in "sekse". Voor hen is het gewoon een sneeuwman of -pop. Seksloos dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sneeuwvrouw is tweemaal koel en dat is te koud

Toegevoegd na 34 minuten:
Is als grapje en woordspeling bedoeld. Mag dat of moet dat streng worden bestraft?
Geldt namelijk voor heel veel vrouwen niet, behalve frigide vrouwen'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe gelijkwaardig mannen en vrouwen ook zijn, mannen staan in het middelpunt. En bij het ontstaan van een ritueel zal er vanuit het gemiddelde gehandeld worden. Dit spreekt het meest aan. Het is 'normaal'.

Toegevoegd na 2 uur:
Een min zonder verklaring... ik breid mijn antwoord iets uit:

Alles wat uniseksueel is wordt voor mijn gevoel aan mannen opgeschreven omdat dat toch het machtigste en dus invloedrijkste geslacht is. Denk aan kapper, ober en meer beroepen die meer door vrouwen wordt beoefend dan mannen en toch in mannelijke vorm beschreven worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja een sneeuwman is wel makkelijker, plus dat een sneeuw vrouw nogal wat problemen kan geven:

WASHINGTON - De politie van de Amerikaanse staat New Jersey heeft een gezin bevolen een vrouwelijke sneeuwpop kleren aan te trekken nadat een buur had geklaagd over haar naaktheid.
Eliza Gonzalez uit de plaats Rahway bouwde met haar zoon en dochter op het grasveld voor haar huis een rondborstige sneeuwpop naar het voorbeeld van de Venus van Milo, een wereldberoemd marmeren beeldhouwwerk uit de Griekse klassieke oudheid.

Na het bevel van de politie trokken de makers de sneeuwpop een bikini en een sarong aan. ,,Wij wilden geen problemen met de politie, dus hebben we haar aangekleed'', aldus mevrouw Gonzalez.

Maar volgens de maakster komt de schaars geklede sneeuwpop nu juist 'geseksualiseerder' over dan voor de ingreep, zo meldt de BBC.

'No nudity!' (Geen naaktheid!) is voor veel Amerikanen een belangrijke stelregel in het openbare leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sneeuwborsten blijven niet plakken. Ieder sneeuwvrouw verandert in time tot een sneeuwman