Kan iemand mij uitleggen wat deze expositie is/waar het over gaat? (zie extra uitleg)

http://glaspaleis.nl/1034/agenda/the-magic-cube-collectieaanwinsten/_item/3611

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat een vaag verhaaltje! Arty Farty...Maar als ik het goed interpreteer, is het een presentatie van de nieuwe aanwinsten van het museum, en noemen ze het 'magic cube' omdat het museum zelf een glazen kubus is waarin van alles kan gebeuren.

En dan nog iets over moderne beeldende kunst, transparantie en artistieke en culturele interactie tussen 'de wijk en de wereld'; wat mij betreft kan dat alles zijn van een stinkende sok tot een meesterwerk.

Dus laat je verrassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het glaspaleis is gebouwd in opdracht van de fam. Schunck voor hun winkel. Deze is later gevestigd in een ander gebouw in Heerlen en het Glaspaleis werd Bibliotheek en tentoonstellingsruimte!