Hoeveel mensen bezoeken dagelijks de Mona Lisa?

Graag met bron erbij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vond het schilderij maar niks. De grootte van een postzegel die je om 5 meter afstand achter glas moet bekijken. Was echt een teleurstelling! Het schilderij wat er tegenover hangt, is veel indrukwekkender - Het Laatste Avondmaal! Wow, die is groot!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groter is niet altijd mooier! Maar het is idd een klein schilderij,waar je ook nog eens niet met je neus op mag gaan staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vorige week de Mona Lisa gezien en vond het ook niet echt indrukwekkend, maar daar had ik al op gerekend. Ik denk dat dit schilderij vooral bekend is om zijn mystiek, wie was Mona Lisa?

Het beste antwoord

Gemiddeld ruim zestienduizend......!

Elk jaar, zes miljoen bezoekers uit de hele wereld reizen over de continenten om het musee du louvre in parijs te kijken in verwondering naar beroemde portret leonardo da vinci, de mona lisa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dagelijks ongeveer 16 438

Jaarlijks zeker zes miljoen!