Waar kan ik zelf een agenda maken?

Ik wil graag mijn eigen agenda maken maar zonder foto's. Ik wil eigenlijk iets heel simpels: een schoolagenda met 1 pagina de week en 1 pagina ruimte voor notities (a la moleskine), simpele buitenkant. Nergens kan ik deze agenda vinden dus ik dacht dat ik m misschien zelf kon maken.

De reden dat ik die moleskine niet wil is omdat het 18 maanden (schoolagenda editie) is en ik wil niet met 6 lege maanden rondlopen..
Iemand die me kan helpen? Mag dus ook gewoon een gouden tip van een mooi merk zijn. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (2)

Koop een leuk notitie boekje, en maak zelf je agenda.
Links schrijf je alle dagen, rechts houd je open voor notities.
Zo kan je elke week zelf je agenda inrichten hoe jij het wilt, hoeveel ruimte je nodig hebt etc..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op hema.nl kun je zelf een agenda maken. Ik weet niet de layout als ik eerlijk ben. Inplaats van foto s zou je er een zelffemaakte afbeelding in kunnen plakken met bijvoorbeeld aan de boven kant het woord notitie en daaronder lijntjes.