Hoe kan ik helemaal zelf kaarten ontwerpen en die dan naar de drukker sturen?

En dan bedoel ik ook echt helemaal zelf.
Dat ik zelf het ontwerp maak qua achtergrond, kleuren en tekst.
Moet dit in een speciaal programma of is hier een speciale site voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Dat kan volgens mij bij de hema.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op albelie.nl kan dat een erg handige site.

En veel succes met kaarten maken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De naam van die site klopt niet helemaal. Zie http://www.albelli.nl/producten/foto-op-wenskaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh dat is mijn fout. Bedankt voor de verbetering ;p
Dit kan in elk ontwerpprogramma naar keuze, zoals bijvoorbeeld Photoshop Elements.
Je kunt het beste werken met een template (kun je bij de drukker misschien vragen).
Op deze template kun je dan precies je ontwerp naar keuze maken, en dit bij de drukker afleveren (even informeren over welk bestandstype en formaat ze willen).
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Een template is een soort voorbeeld, dat precies de maten, verhoudingen en vouw- en snijranden van het papier aangeeft.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
En vraag ook aan de drukker in welke extensie hij het document wil hebben. Sommige willen zo iets in JPG andere in PDF...