Waar kan ik de video vinden over het maken van een tas van de krant "de morgen" ? Dat stond in 'de morgen' van zaterdag 3 september.j.l.

In de krant stond hoe je het moest doen, maar die krant heb ik niet meer. In het artikeltje stond dar er een video was over het maken van die tas. Kan ik niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de link kom je bij de vouwinstructies.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allebei het antwoord met de goede link.....

Andere antwoorden (1)

Ik kan me alleen zoiets herinneren..

http://lecose.demorgen.be/Paperbag/Default.aspx?SelectContent=vouwinstructies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
je was me net voor :)