Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkoop een erg snelle bestuurbareboot of bestuurbareauto kopen?? en zijn die er ook die meer kunnen dan rijden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk voor 2e hands spullen, voor auto's zou ik voor de merken gaan als Traxxas en Tamiya, dit zijn in mijn ogen de beste instap merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op traxxas.com. Of hpi.com dat zijn de beste auto merken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuis hebben we zelf een bestuurbare auto, wij hebben hem gekocht bij een speelgoedwinkel. Als je echt goedkoop wilt is het ook handig om op een tweedehanssite te kijken, en anders in de speelgoedwinkel kopen. Je kan altijd kiezen of je een grote auto of kleine koopt, ze zijn even goed maar de prijs verschilt. Een bestuurbare boot bestaat en daar raad ik hetzelfde voor aan, thuis hebben we ook nog een bestuurbaar vliegtuig misschien intressert je dat ook en weer raad ik hetzelfde aan om te kopen. Wil je echt iets heel professioneel dan raad ik aan om eens contact op te nemen met een hobbyclub over dat onderwerp en te informeren waar zij hun auto's, boten en vliegtuigjes halen.
Veel succes!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding