Je moet naar www.kombijdepolitie.nl. Daar vind je het!'succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat meer over de inforamtie-stand van 'Kom bij de politie'. Ik ziek een agenda met algemene opendag. Kijkje in het bureau, kijkje in de commandowagen, kijkje in het cellencomplex, live een arrestatie zien / meemaken etc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, dat kon je niet van je vraag afleiden maar dat geeft niet ;-) Begrijp alleen die - niet??
Politiedagen worden meestal aangekondigd op de regionale sites onder www.politie.nl. Normaal gesproken wordt de politiedag in oktober gehouden, je zult dus nog even geduld moeten hebben.