Geknoopt armbandje maken (van katoen/wol) met ster-motief?

Ik kan al de "normale" versie. En pijltjes en hartjes maar een vriendkn van me vroeg of je ze ook kunt maken met een sterretjes motiefje. Kan dit? En zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ster weet ik niet, maar wat ook grappig is is zigzag en dan bedoel ik niet zoals A F enz. maar dat het bandje zelf zigzagt. Dat doe je door bijv na 5 rijen knopen de andere kant op te gaan. Geen antwoord op je vraag maar ziet er wel leuk uit:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zigzag is ook leuk!!! Is ook leuk met twee kleurtjes!! :)

Antwoorden (2)

misschien heb je iets aan deze site zijn ook armbandjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker ja!

Eerst heb ik gezocht op Wikipedia.nl, en vond dat deze dingen officieel vriendschapsarmband heten. Dan staat er links-onder: dit artikel in het Engels, en kom je erachter dat het Engelse woord "Friendship bracelet" heet. Daarmee kan je aan de slag in Google. (-:

In de external links in Wikipedia staan nog 2 interessante items: Step by step guide en een link naar "pattern software".

Alles in de bronvermelding gegooid, daar moet je een stuk verder mee kunnen komen. (-: In de laatste bron staat halverwege ergens "star", en een ontwerp met een ster erin.

Succes!