Waarom zien mijn gedownloade digitale scrapbookplaatjes er anders uit?

Ik heb wat gratis digitale scrapbookplaatjes en elements gedownload. Maar bij het openen ervan (Paint Shop) heb ik daar altijd rare stukken aanzitten. Bijvoorbeeld onderstaand plaatje is op het voorbeeld een gewoon ovaal frame op het 'papier', maar bij het opslaan en openen krijg ik de onderste met die rare stukken eraan.

Ik vindt het erg moeilijk om daar op internet wat over te vinden. Wie kan mij hiermee helpen a.u.b? Het is niet mijn bedoeling om echt digitaal te gaan scrappen maar enkel om er een paar plaatjes van te gebruiken.

Dit leek mij passen in hobby's, als het niet goed is dan hoor ik het wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijkt heel erg als een plaatje wat met transparanties is opgebouwd, en vervolgens als jpg conder transparantie verstuurd is nara je PC. De transparante stukken kunnen dna een kleurtje mee krijgen.