hoeveel stekkers neemt jou kerstverlichting in beslag?

ik heb na alles te hebben geinstaleerd de stekkers effe geteld kom op 32 stuks was gewoon benieuwd naar een gemiddelde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
32? Alleen de kerstverlichting? Ik moet het vragen: heb je dat allemaal wel veilig aan elkaar geknoopt? Ik neem aan dat je geen 32 ongebruikte stopcontacten in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet helemaal zoals het hoort maar ja dat gaat ook echt niet lukken met zoveel stekkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vast heel mooi om te zien, ik vind het hartstikke leuk om langs zo'n bont verlicht huis te komen. Maar ik vraag me af of je buren er net zo blij mee zijn, aangezien je de kans dat hún huis afbrandt hier ook mee verhoogt. Haal je wel de stroom ervan af (niet met een schakelaar, maar helemaal uit het stopcontact) als je niet thuis bent?

Het beste antwoord

Ik kom niet verder dan vijf...
Maar ben pas begonnen en nog niet klaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar dit moet het worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ik heb 2 stekkers nodig. Meer niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verlicht jij de hele buurt?
Wij hebben er 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jemig! Heb je je hele huis omwikkeld met kerstsnoeren? Ben wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet > wij gebruiken er maar 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0.
Geen kerstverlichting. Persoonlijk vind ik het te vervuilend om honderden lichtjes aan te steken omdat het toevallig kerst is.

Wel ziet het er leuk uit. Dus ik begrijp het zeker als andere mensen het wel doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we echt alles erop en eraan doen (en dat doen we niet elk jaar): 4 of 5.

Dat is één à twee snoeren in de boom, één stekker van de verlichting in ons foute kerstdorpje op de schouw, vanaf dit jaar nog één erbij omdat het dorp lantaarnpalen krijgt, en dan misschien nog één verzameling lichtjes in een kerststukje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen ben ik met vijf wel klaar.
Wat een feestelijke bende bij jullie.!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou....,
ik ben nog bezig maar ga zeker over de honderd...!

Toegevoegd na 19 minuten:
en, zojuist de hoofdzekering maar verzwaard naar 50A..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kerstboomverlichting: 3
adventverlichting : 2
Verlichtte takken : 1

Totaal: 5 dus

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben wel benieuwd naar foto's van jouw huis hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou met 3 stekkers ben ik er wel.
Ik ben meer van de kaarsjes met kerst.

Toegevoegd na 26 minuten:
32 stekkers doet mij trouwens denken aan de kerstfilm
"National lampoons christmas vacation"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verlichting in onze kerstboom neemt 2 stekkers in beslag. Daarnaast hebben we nog 2 andere stekkers nodig voor wat meer verlichting in het huis en misschien hebben we er buiten nog 1 of 2 nodig. Dat is dus maximaal 6.
Ik denk dat het gemiddelde aantal stekkers per huishouden wel een stuk lager ligt dan het aantal bij jou thuis. Maar het zal er wel heel erg mooi uit komen te zien met al die lampjes! Succes :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 voor de kerstboomlichtjes
1 voor een dingetje voor het raam
14 jaar geleden
Wij hebben er aan 1 genoeg. Zo indrukwekkend en verspillerig hoeft een kerstverlichting toch niet te zijn en daarbij vinden wij een week voor Kerstmis vroeg genoeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 voor binnen, 2 voor buiten. Ik hoop dat je een heel aantal zonnepanelen op je dak hebt. Dit is echt niet normaal meer, 32 stuks! pffff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag!
3 voor de kerstboom
1 lichtsnoer aan het plafond
2 kersthuisjes
1 kerstdorp
1 klein kerstboompje voor de kids
1 snoertje lichtjes in een vaas

9 in totaal dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wems;

Twee stuks voor de lichtjes in de boom. Die er nog niet staat overigens. Verder een stuk of wat ouderwets walmende kaarsen en waxinelichtjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6 ofzo

1 grote kerstboom;
2 kleine in de kamers;
1 kaarsjes voor het raam;
1 buiten licht;
1 ster hangend voor het raam;
1 kaarsje;
3 lichtjes door de kamer.

Zijn er iets meer ± 10 stekkers.