hoeveel stekkers neemt jou kerstverlichting in beslag?

ik heb na alles te hebben geinstaleerd de stekkers effe geteld kom op 32 stuks was gewoon benieuwd naar een gemiddelde.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik kom niet verder dan vijf... Maar ben pas begonnen en nog niet klaar. Toegevoegd na 4 minuten: Maar dit moet het worden...

Verlicht jij de hele buurt? Wij hebben er 3.

Jemig! Heb je je hele huis omwikkeld met kerstsnoeren? Ben wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet > wij gebruiken er maar 1.

0. Geen kerstverlichting. Persoonlijk vind ik het te vervuilend om honderden lichtjes aan te steken omdat het toevallig kerst is. Wel ziet het er leuk uit. Dus ik begrijp het zeker als andere mensen het wel doen.

Als we echt alles erop en eraan doen (en dat doen we niet elk jaar): 4 of 5. Dat is één à twee snoeren in de boom, één stekker van de verlichting in ons foute kerstdorpje op de schouw, vanaf dit jaar nog één erbij omdat het dorp lantaarnpalen krijgt, en dan misschien nog één verzameling lichtjes in een kerststukje.

Over het algemeen ben ik met vijf wel klaar. Wat een feestelijke bende bij jullie.!!!!!!!!!!

kerstboomverlichting: 3 adventverlichting : 2 Verlichtte takken : 1 Totaal: 5 dus Toegevoegd na 1 minuut: Ben wel benieuwd naar foto's van jouw huis hahaha.

Nou met 3 stekkers ben ik er wel. Ik ben meer van de kaarsjes met kerst. Toegevoegd na 26 minuten: 32 stekkers doet mij trouwens denken aan de kerstfilm "National lampoons christmas vacation"

2 voor de kerstboomlichtjes 1 voor een dingetje voor het raam

Wij hebben er aan 1 genoeg. Zo indrukwekkend en verspillerig hoeft een kerstverlichting toch niet te zijn en daarbij vinden wij een week voor Kerstmis vroeg genoeg!

2 voor binnen, 2 voor buiten. Ik hoop dat je een heel aantal zonnepanelen op je dak hebt. Dit is echt niet normaal meer, 32 stuks! pffff.

Leuke vraag! 3 voor de kerstboom 1 lichtsnoer aan het plafond 2 kersthuisjes 1 kerstdorp 1 klein kerstboompje voor de kids 1 snoertje lichtjes in een vaas 9 in totaal dus!

Ha, die Wems; Twee stuks voor de lichtjes in de boom. Die er nog niet staat overigens. Verder een stuk of wat ouderwets walmende kaarsen en waxinelichtjes.

6 ofzo 1 grote kerstboom; 2 kleine in de kamers; 1 kaarsjes voor het raam; 1 buiten licht; 1 ster hangend voor het raam; 1 kaarsje; 3 lichtjes door de kamer. Zijn er iets meer ± 10 stekkers.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100