Waar vind ik mooie namaak astrakan pels?

Bontshop enz hebben ze volgens website op voorraad, maar telkens ik bestel is het uitverkocht en moet ik op mn geld wachten.
het mag ook een fysieke winkel zijn, die ik coronagewijs mag bezoeken als Belg
ik zoek stof aan de meter om kledij mee te naaien, dus geen kledingsstuk

Amadea
3 jaar geleden
Bedoel je een vacht of kleding (mantel?) die ervan gemaakt is?
Ritsuka
3 jaar geleden
Is dit wat?
https://www.etsy.com/search?q=astrakhan
liveisgreat
3 jaar geleden
Amadea, ik bedoel stof aan de meter

Antwoorden (1)

Bij Fur – Textiles Nederland, gezeteld in Enschede, indien jij een eigen bedrijf hebt. Zij leveren Saluki imitatiebont op rollen en factureren het per strekkende meter. Ze verkopen niet aan particulieren.

Als particulier kun je deze imitatie bontstof bestellen bij Bontshop.nl. Dat is dezelfde firma, in Enschede.

Naar België laten verzenden kost aan verzendkosten tot 10 kilo € 8,95. Heb je meer dan 10 kilo nodig dan zijn de verzendkosten € 45,00. Het duurt 3 tot 5 dagen voordat het pakket zal arriveren. De eerste paar kleuren die ik bekeek waren momenteel niet op voorraad, maar deze bijvoorbeeld zijn te bestellen: https://www.bontshop.nl/product/bordeauxrood-astrakan-imitatiebont-stof-per-meter-3118/ en https://www.bontshop.nl/product/lichtgrijs-astrakan-imitatiebont-stof-per-meter-3118/
3 jaar geleden
liveisgreat
3 jaar geleden
ik ben geen bedrijf, wel een vzw, dus we hebben een ondernemingsnummer geen btw nummer. Ik zal het eens proberen daar, thx. Bij Bontshop dus niet meer te krijgen, ook niet bij de Duitse variant (die verwijzen ook naar Enschede).