Dat weet je als je een bloedtest hebt laten doen, want het dragen van het HIV virus wil nog niet zeggen dat je er ook ziek van wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet je pas zeker als je 3maanden ne een mogelijke besmeting (meestal onveilige sex)een hiv test laat doen waarvan de uitslag positief is je kunt jaren lang zero posiief zijn zonder er iets van te merken

Toegevoegd na 45 seconden:
ne is na
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door je te laten testen, dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand is geïnfecteerd met hiv maakt het lichaam ‘antistoffen' aan. Daarom wordt er bloed afgenomen en in het bloed gezocht naar antistoffen tegen hiv. Als het lichaam antistoffen aanmaakt, is dat een bewijs dat hiv in het lichaam zit. We spreken dan van hiv-positief.