Mijn longarts heeft me vertelt dat de onderkant van mijn hart wat is afgevlakt, wat is dat?

Nu vroeg hij of ik hartklachten had en ik zei bij mijn weten niet. Had ik ja gezegd dan was ik doorgestuurd naar de cardioloog, nu was het nog niet nodig zei hij.
Wat te doen, naar de cardioloog of afwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K

Het beste antwoord

Laat u door uw huisarts doorverwijzen naar de cardioloog,
met vermelding van de informatie van uw longarts.
Anders blijft u wellicht piekeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga in ieder geval even naar de cardioloog Giveda, dan heb je zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje, ga ik doen want ik vraag me echt af wat dat is. nooit eerder van die kreet gehoord, afgevlakt,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel verstandig meisje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je pap. ;))"