Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Heerste er een of ander virus afgelopen weekend?

Afgelopen zondag stond ik op met vage buikpijn, heftige misselijkheid en diarree. Had ook helemaal geen trek. Nu had mijn vriend en zijn moeder en ook last van, maar ook minstens 6 andere mensen klaagden erover! Heeft iemand anders hier ook last van gehad?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook ging het na een halve dag weer wat beter.. En was het zo goed als weg.

Weet jij het antwoord?

/2500

ja ik ook! Ik weet niet of het toeval is, maar wel apart nu ik dit lees..... Mijn vriend had er ook last van trouwens.

Ik heb het nu. Heb ook vage buikpijn die ik niet ken...je zet me aant denken.

ja ik ook het begon vrijdag avond, met dezelfde klachten

ja hier ook (zuid holland) mijn man sochtend en ik gister avond. Zat te eten en ineens krampen misselijk en naar het toilet. Was het daarna wel zo goed als kwijt al rommelen mn darmen nog wel

Virussen kunnen zich razendsnel verspreiden, en gezien je verhaal en de reacties lijkt het enige juiste antwoord me: JA. Gelukkig dat het snel over was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100