Heerste er een of ander virus afgelopen weekend?

Afgelopen zondag stond ik op met vage buikpijn, heftige misselijkheid en diarree. Had ook helemaal geen trek. Nu had mijn vriend en zijn moeder en ook last van, maar ook minstens 6 andere mensen klaagden erover! Heeft iemand anders hier ook last van gehad?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook ging het na een halve dag weer wat beter.. En was het zo goed als weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1K

Antwoorden (5)

ja ik ook! Ik weet niet of het toeval is, maar wel apart nu ik dit lees..... Mijn vriend had er ook last van trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het nu.
Heb ook vage buikpijn die ik niet ken...je zet me aant denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ook het begon vrijdag avond, met dezelfde klachten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hier ook (zuid holland) mijn man sochtend en ik gister avond. Zat te eten en ineens krampen misselijk en naar het toilet. Was het daarna wel zo goed als kwijt al rommelen mn darmen nog wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Virussen kunnen zich razendsnel verspreiden, en gezien je verhaal en de reacties lijkt het enige juiste antwoord me: JA.
Gelukkig dat het snel over was.