Waar kan ik wel terecht voor operatie aan gebroken heup ?

Spaarne Gasthuis noemt een operatie niet zinvol , te oud, te zwak.
Kolder, want ze was drie weken terug nog op trektocht in Marokko, met huurauto over de Hoge Atlas naar de woestijn. Wordt nu met gebroken heup het ziekenhuis uitgezet. HELP. Verwijsbriefje voor second opinie is dermate negatief dat andere ziekenhuizen het 1 op 1 over nemen, ook afwijzen

een jaar geleden
in: Ziekten
1.4K

Antwoorden (1)

Neem contact op met haar ziektekostenverzekering. Zij kunnen een second opinion regelen.
Je hebt dan geen verwijsbrief van de oorspronkelijke behandeld arts nodig. De arts die de second opinion uitvoert worst daar dan dus ook niet door beïnvloed en geeft zijn eigen oordeel.
Toegevoegd op 5 maart 2023 08:00: tekst
een jaar geleden
jc54
een jaar geleden
Een mooie reactie, maar geen antwoord op de vraag. Vandaar een min.