Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik contant dorst krijg?

Dag mensen,

ik heb maandenlang heel lang zitten kampen met aanhoudende keelpijn, het was zo ver gekomen dat ik mij zodanig fixeerde op een amandelrestje (amandelen waren toen ik klein kind was verwijdert) maar aangezien ik constant aan één kant pijn had (rechts) waar dat amandelrestje zich ook bevond dacht ik dat het daaraan misschien kon liggen, ben ik in maart geopereerd geweest om dat amandelrestje ook te laten wegknippen. De eerste dagen na de operatie heb ik ontzettend veel pijn gehad (vanzelfsprekend) maar stilaan ging de pijn weg (gelukkig!!!), maar na 9-tal maanden zitten sukkelen met een keelpijn (een mens word al gek na een week keelpijn!) ben ik er eindelijk van verlost, maar...

Ook een stukje van mijn neus slijmvlies werd weggeknipt zodat ik weer beter zou ademen door mijn neus (ik sliep / slaap nog steeds) blijkbaar met mijn mond open heel de nacht). Ik moet wel zeggen dat ik nu terug overdag makkelijk(er) kan ademen door mijn neus maar naar het schijnt slaap ik nog steeds met mijn mond open heel de nacht, ik weet niet hoe dat komt...

Ik had willen zeggen dat ik de laatste tijd een ontzettende droge mond heb en om de 10 minuten iets moet drinken...

Zou de oorzaak aan het feit liggen dat ik 's nachts met mond open slaap of zou het iets anders kunnen zijn?

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zsm naar de huisarts is mijn dringend advies!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel dorst hebben kan ook een andere oorzaak hebben. Ik zou even een bezoek nemen aan de HA, ik kan zo ook niet verder helpen. Het zou iets kunnen zijn zoals diabetes of waterintoxicatie.
Hou je ook een beetje bij hoeveel je drinkt? TEveel water kan zelfs dodelijk zijn, hou dat ook in de gaten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding