Waarom zien we niks van klachten van UMTS WIFI DECT en zo in de media?

Ik ken een heleboel mensen die klachten hebben van Electr Magnetische Velden veroorzaakt voor Wifi, Dect, Umts, Gsm. Waarom horen we hier niets over in de media?? Zou er een belangenverstrengeling zijn. Er zijn heel veel dokters die zich zorgen maken! De klachten kunnen variëren van slechts slapen, concentratiestoornissen tot aan depressies.. Waar is de media die de discussie vormgeeft???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

De telecom industrie is een van de grootste adverteerders, dus wie betaalt die bepaalt. Via deze link http://bit.ly/pbhqDq kun je een aardige verzameling nieuws en video's vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik lees/hoor er toch vrij regelmatig over, alleen zijn dat doorgaans wel resultaten van onderzoeken waaruit blijkt dat veel klachten die geweten worden aan die straling _niet_ bewijsbaar door die straling komen, en dat er vaak wel andere oorzaken aanwijsbaar zijn.
Ik zou zeggen: zoek gelijkgestemden, begin een website/actiegroep (hoewel die er volgens mij al zijn) en trek aan de bel.
Zorg ook dat je je goed inleest en oriënteert wat betreft alle onderzoeken die al op dit gebied gedaan zijn.