wat te doen bij spijkerbroek allergie?

ik heb last (al heb ik een spijkerbroek aan) jeuk. Ik heb eerdere vragen gelezen en ik had geen vraag op mijn antwoord. Mijn vraag is kan ik er wat onder dragen of is er een medicijn of een zalf/creme?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
4.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Weet je zeker dat het van een spijkerbroek is en niet wasmiddel? Heb je dit hij elk merk? Is de jeuk weg bij een katoenen of linnen broek?
Antoni
10 jaar geleden
Een spijkerbroek is toch ook van katoen, Ritsuka?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is daar geen medicijn voor of zal ik iets eronder doen, me vriend stelde me een leggig ofzoow voor ,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik vind de opmerkingen van Ritsuka en Goos eigenlijk erg verstandig.
Zou wijsheid zijn om dat eens na te gaan. Maar als jij liever medicijnen wilt, in plaats van een echte oplossing van het probleem, neem dan:
http://www.vsm.nl/cardiflor-forte Of als je in de zomer wilt weg smoren met een legging onder je spijkerbroek, moet je dat vooral doen.

Het beste antwoord

Ik kreeg zelf heel veel jeuk en rode plekken door het dragen van een spijkerbroek. Bij mij was het een gevolg van een allergie voor nikkel. Sindsdien plak ik alle knopen en metalen onderdelen af met plakband (voor gevoelige huid) waarmee je verbandgaas op zijn plaats houdt. Dit houdt heel goed en blijft zelfs tijdens meerdere wasbeurten zitten. Deze methode heeft me helemaal van het probleem verlost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou is naar de dokter gaan ik denk dat je daar verder komt ;)