Waar kan ik me laten keuren?(zie toelichting)?

bij Achmea zijn ze gestopt met de keuringen voor suiker en chlorestorol en bloeddruk

bij mij arts mag ik alleen komen als er echt wat aan de hand is

graag wat tips,dank u

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Bij je huisarts. Als je moet wachten tot er echt wat aan de hand is, is het meestal te laat! Teveel suiker en cholesterol in je bloed voel je niet. Eis van je dokter ieder jaar een bloedonderzoek. Een bloeddrukmeter kan je zelf aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Info aan de mingevers: ik spreek hier wel van ondervinding hoor. Ik lijd zelf aan de 3 kwalen. Als je het beter weet geef dan zelf antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+! helemaal waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt jackajax en daan : ))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij + Siska.
Hiervoor moet je bij de huisarts terecht. Deze zou op z'n minst mogen nagaan wanneer je opnieuw op controle moet komen.

Andere antwoorden (1)

Gewoon naar je huisarts gaan en zeggen dat je je bloed/cholesterol wilt controleren. Hiervoor zou je terecht moeten kunnen bij je huisarts. En als je een consult hebt bij je HA moet hij ook niet zeuren want dan krijgt hij er ook nog eens 18 euro ofzo voor

overigens kun je soms bij de apotheek ook je suiker laten testen. Hier zou je misschien ook naar toe kunnen gaan.