Ik heb in mijn oogwit grijs-zwarte vlekjes/stipjes.2 daarvan kun je gewoon zien, de andere liggen onder mijn oogleden. Ik vind ze storend.Wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
3.9K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk gewoon pigment vlekjes, mensen met getinte huidskleur hebben er vaker last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat je ze storend vindt.

Ga even langs je huisarts en laat erna kijken en anders even door naar de oogarts.
Gewoon even voor de zekerheid en dan weet je ook precies wat het is en of er wat aan te doen is en of je dat wel wilt.
Dan kun je je erbij neerleggen, anders blijft het altijd een irritatie.

Op het internet naar oogfoto's gaan kijken maken je echt niet vrolijk.

Succes en gewoon even gaan!