Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom word er zo negatief gedaan over vervelen?

vaak wordt gedacht dat van vervelen rottigheid komt, dat hoeft toch niet, vervelen kan ook leuk zijn.
ik denk dat veel mensen die zich vervelen uiteindelijk bij GV terechtkomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wie was dat ook al weer die zich bij zijn moeder in de keuken zat te vervelen, en toen zag hoe het deksel van de pan opgetild werd door de stoom? Hij heeft toen stoommachines uitgevonden.
Af en toe niks doen en gewoon eens wat om je heen kijken is heus niet erg. Soms ga je met nieuwe ogen naar dingen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja dat denk ik ook wel want als je je verveelt ga je andere dingen doen dan dat je hoort te doen en zo ben ik hier ook terecht gekomen ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je verveelt weet je niet wat te doen, terwijl je wel wat wilt doen. Dat is anders dan gewoon niets doen.

Van vervelen komt vaak wel omngein, omdat mensen die zich vervelen iets gaan zoeken, en vaak zijn dat de minder zinnige dingen, zoals bushokjes slopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanuit verveling komen vaak de meest creatieve ideeen.
Daarom vind ik het ook helemaal niet erg als mijn dochter zich af en toe verveelt (zolang ze mij maar niet in de weg zit) uiteindelijk bedenkt ze zelf iets leuks om te doen.
Dat is beter dan dat ik vanalles ga bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vervelen is soms zelfs goed voor je, zo blijf je creatief om iets te bedenken, dat houd je geest fris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan vervelen ook naar iets positiefs buigen, in mijn geval muziek luisteren,filmpje kijken,stukje rijden dus bij mij is vervelen bijna nooit negatief
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding