Is de schaamstreek bij een nudist nog steeds schaamstreek te noemen?

Deze mensen schamen zich er totaal niet voor :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grappige vraag

Het beste antwoord

De schaamstreek is het deel van het menselijk lichaam waar zich de liezen en geslachtsorganen bevinden. Het wordt ook wel het kruis genoemd omdat hier de benen en de romp van het lichaam bij elkaar komen.
dus ook een nudist heeft een schaamstreek , het staat los van je schamen ervoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De benaming blijft nog steeds zo bestaan.

Ik schaam me er ook niet voor, ook al ben ik geen nudist, maar toch noem ik het ook schaamstreek (als ik het netjes wil zeggen, want er zijn genoeg andere benamingen). En zo heet het ook schaamhaar etc.
13 jaar geleden
de schaamstreek komt doordat het gelegen is vlakbij het schaambeen. allicht een victoriaanse erfenis...:-)