tuurlijk, je kan er ook oude sok in stopen. maarja is het te roken? :)
maar waterpijp tabak wordt normaal ontstoken met een kooltje. met een pijp gaat dat niet. met een aansteker zou kunnen maar dan zuig je wel gelijk verbrandings gassen van je aansteker naar binnen. dat is ook niet gezond. en het duurt lang om het gloeiend te krijgen omdat de tabak vrij vochtig is

Dus ja het kan...is het praktisch nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan, maar dan wordt het niet meer gefilterd door het water, en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het heel vies is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles kan! Maar dit moet je niet eens willen. Is ander soort tabak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als pijp roker zeg ik nee.
Dit tabak is niet bestemd voor een gewone tabaks pijp.
Het is veel vochtiger en gaat je gewone pijp van borrelen en na een poosje krijg je dat vocht in je mond.
Dat gaat zeker niet lekker smaken ;)
Dus mocht je gewoon pijp willen roken haal dan pijp tabak dat is er ook in honderden smaken.