Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het doet maar heel eventjes een beetje pijn. het valt best mee.
je voelt het prikje even en het verdovings spul dat voelt eventjes wat irritant aan, dat bijt een heel klein beetje.
Maar dat duurt maar een paar sec, en dan is het meteen goed verdoofd en voel je niks meer.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De prik zelf kan eventjes pijn doen, omdat je de naald voelt. Daarna doet het geen pijn meet, omdat de verdoving gaat werken.

Toegevoegd na 13 seconden:
meet=meer
(Lees meer...)
13 jaar geleden
je voelt alleen een heel klein prikje zodra de dokter in je huid gaat , vaak spuit hij direct wat verdoving in je vel en voel je het al niet meer en dan spuit die ook nog wat om de moedervlek maar dan is je huid al verdooft dus daar merk je niets meer van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb meerdere moedervlekken laten weghalen en op zich valt het reuze mee. even op de tandjes bijten en voor je het weet is het voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die verdoving doet geen echte pijn. Je voelt de prik, maar dan gaat die oppervlakkig in je vel en door in jouw vet.uw vet. Vet zelf heeft geen pijnsensatie. Door de verdoving voel je niets van het weghalen van de moedervlek.

Verzorg je huid wel zorgvuldig in de komende 2 weken. Je zult achteraf constateren dat het allemaal reuze mee viel ! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee de verdoving doet beslist geen pijn. In mijn ziekenhuisperiode kreeg ik ieder dag een spuit in mijn buik, ik voelde er amper iets van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook vaak prikken gehad... Op allerlei plekken..
Ik moet je echt zeggen dat ik hem liever in mijn buik krijg dan in mijn been ofzo! Verdovingsprikken zijn vaak oppervlakkig zoals eerder gezegt dus het valt best mee!;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prikje zelf voel je even maar zodra ze het aanprikken begint vrijwel de verdoving direct te werken...zou mij niet druk maken, stelt echt niets voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding