Sinds een week heb ik na het ochtend/middag eten na 20 min alweer honger alleen na het avond eten heb ik het pas na een uur wat kan het wezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wat eet je op die momenten dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon me brood stukkie fruit en drink een bakkie koffie eet om half 10 in de ochtend en 1 uur in de middag altijd om half 6 in de avond al maanden dat ritme
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je honger of heb je trek? En hoeveel eet je op de verschillende momenten, en wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt honger... Soort van hongermisselijkheid... Ik eet dan gewoon brood en daarna bij die "hongermisselijkheid" zou ik graag wat vets of iets hartigs lusten...maar eet ik dan nooit probeer het te negeren. Ook op dit moment verga ik Vd honger heb ik anders nooit

Antwoorden (3)

Ik heb daar soms ook last van als ik mijn maandstonden moet krijgen. Volgens mij een hormonaal neveneffect. (ik neem geen pil)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer in plaats van een voornamelijk koolhydraatrijk ontbijt als brood en fruit, wat meer eiwit bij je ontbijt tot je te nemen.
Denk dan aan een stukje roggebrood met rosbief en roerei, en een bakje magere kwark met notenmuesli.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx ik zal het eens proberen...... Maar ik heb het nooit eerder gehad duss vind het een beetje raar
Dat heeft met het weer te maken, met de vrieskou.

Van oudsher hebben zoogdieren, waar ook de mens bij hoort, de behoefte gehad om in de winter een extra laagje vet te kweken. Evolutionair hebben - hadden - we toch ook een vetlaagje nodig in de kou!

Echt nodig hebben we dat niet meer: wij, in onze tijd, zijn nog maar zo weinig echt buiten in de kou, dat het effect dan geheel te verwaarlozen is.

Maar je ziet het wel vaak dat er een groter hongergevoel is met vriesweer.