Waarom worden sommige mensen alleen maar knapper als de jaren klimmen terwijl anderen minder aantrekkelijk worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu nog een beauty bij.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het plaatje is helaas vol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan twee plaatjes zetten toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat de foto maar afvallen :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jakkes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet helemaaaaaal NIETS meer :((((((

Het beste antwoord

Volgens wordt dat helemaal bepaald door uitstraling!

Mijn vriendje is een stuk ouder dan ik en die heeft al een paar mooie groeven in z'n kop. Zijn mooie lachrimpels waren nooit verschenen als hij niet zo positief in het leven had gestaan. Zijn lijnen zijn getekend door z'n positiviteit en die versterken zijn uitstraling alleen maar. Ik kan niet wachten op zijn grijze slapen!

Sommige mensen hebben dat omgekeerd. Bij hen is de ontevredenheid in hun harses gegrift. Ken je ze? Hun mondhoeken kunnen niet eens meer omhoog! En je hebt mensen waarbij verdriet een heel groot aandeel in hun leven heeft gehad en aan wie je dat ook kunt zien.

Kortom: mensen die hun schoonheid alleen moeten hebben van hun jeugdige uiterlijk, gaan alleen maar achteruit met de jaren. Mensen bij wie de schoonheid in de uitstraling zit, worden alleen maar mooier. En zij die al mooi zijn, die weten wat hen te doen staat!

Toegevoegd na 19 minuten:
Zoals mijn mooie vriendje zelf zegt: "Je bent niet verantwoordelijk voor de kop die je hebt, maar wel voor de smoel die je ermee trekt!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heeft met de ontwikkeling van de persoonlijkheid te maken, zo denk ik. Wanneer je innerlijk tot rijpheid en volwassenheid is gekomen, straalt je uiterlijk dat uit. Het is geen plastisch bedrog, maar zonnige aantrekkelijkheid....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 mooi antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wimmie :)
Dan schijnt hun innerlijk door naar buiten en dat is liefde en betrouwbaarheid en onschuld en respect en... Je kent ze zelf ook wel... Dat sijpelt dan door de huid naar buiten, en dat kun je zien, iedereen ziet dat, hetzij bewust, hetzij onbewust...

Maar als dat er niet is dan is het alleen maar pijn, frustratie en boosheid, agressie enz, ook die dingen ken je wel... En dat is lelijk...

En nog een aspect, alleen liefde verbindt, je wil samen zijn met liefde, en als iemand dat uitstraalt, als iemand dat laat zien, dan wil iedereen zich daarmee verbinden...
En alles wat niet liefde is stoot af...

Liefde is aantrekkelijk...

(NOGMAALS VOOR DE ZOVEELSTE KEER, IK SPREEK NOOIT OVER SEKS ALS IK LIEFDE BEDOEL en andersom)

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de foto die je later toevoegde... Kijk maar eens naar die foto en voel wat je ziet...
Ik voel de obsessie van eten gereflecteerd in het lichaam... En dat lichaam moet de overvloed aan eten opslaan tot een wangestalte... Die persoon heeft (alleen) een relatie met voeding en is niet in staat om een relatie daarnaast op te bouwen met een partner... Zij heeft aan eten genoeg en hoeft daarom geen partner ernaast...

Dat is wat bij mij doorkwam toen ik de foto zag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het knapper worden is bij mannen toch algemeen bekend? ;-)