Is het mogelijk dat een kamer stinkt door een persoon ook al is deze al twee weken zelfs niet in het huis geweest?

- In de kamer staat letterlijk alleen een bed.
- De persoon sliep er met partner.
- Geen sexuele interactie.
- Geen andere gekkigheden behalve slapen.
- Na 2 weken zelfs geen voet gedaan te hebben in het huis stinkt de kamer nog.
- Het stinkt zo erg dat er luchtverfrissers nodig zijn.
- De stank gaat niet weg: open raam, beddengoed wassen, boenen, stofzuigen, schoonmaken, wat dan ook.
- Iedereen in het huis is er de volle 100% van overtuigd dat het door deze persoon komt.

Graag hoor ik of het mogelijk is en hoe, of dat het onmogelijk is. De persoon in kwestie stinkt niet, zijn kamer niet, zijn huis niet, zijn bed niet, etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij sterk, als het echt door die persoon is veroorzaakt moest hij ook ONTZETTEND stinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp het ook niet. Als deze persoon zelf niet stinkt, hoe kan de kamer dan naar hem stinken?
Of denk je dat deze persoon iets raars heeft gedaan om jullie dwars te zitten? Dat kan natuurlijk, zoals in het voorbeeld van Anneliez (garnalen in de zoom van de gordijnen). Als dat het geval is, is het einde zoek. Dan kan hij iets rottends onder de vloerbedekking verstopt hebben, in openingen van het bed, in het houtwerk, enz. Is dat wat jullie vermoeden is?

Antwoorden (1)

Lijkt me onmogelijk.
vloerbedekking ook schoon? geen kieren waar iets tussen gevallen kan zijn?
Doet me trouwens denken aan die wraak van een gescheiden vrouw, die garnalen in de zoom van de gordijnen stopte voor ze het huis verliet.
Niemand kon de oorzaak van de stank ontdekken
anneliez