Komt het ook voor dat een man/vrouw van allebei de geslachten niet valt?

Je hebt hetero, homo. lesbisch. Maar kan het ook voorkomen dat iemand van beide geslachten niet houd? En hoe heet dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik snap niet wat dit met de vraag te maken heeft.
Niet verliefd zijn. dat heeft niks te maken met homo zijn enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, die persoon gaat door voor een misantroop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misantroop betekent mensenhater.
haten is volgens mij niet hetzelfde als niet vallen op.
dat hierboven weet ik wel zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je een punt!
A sexueel

Zijn mensen die niet opgewonden raken van mannen en/of vrouwen en geen interesse hebben voor erotiek en sexuele handelingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt voor ja, maar niet veel. Zo'n persoon heet dan een aseksueel, of non-libidoïst.