Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede gel/wax/etc voor krullend haar (Kort/middellang haar) waardoor het niet pluist en niet hard wordt (lichte wetlook mag)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De wax van henna plus is een goede, of misschien heeft de kapper wel een goed product.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Andrelon perfecte krul, het is een pompje met een soort van gel/spul erin wat je krullen mooi en in model houd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf mousse van wella. Dat doe ik op handdoek droog haar. Daarna laat ik het boven de verwarming drogen als ik snel weg moet, en anders laat ik het gewoon aan de lucht drogen. Dan krijg je de mooiste krullen. En niet naar buiten voor het droog is, want dan gaat het gigantisch pluizen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt helemaal aan het soort haar wat je hebt.
Zelf gebruik ik (dit als voorbeeld eventjes) Syoss shampoo omdat mijn haar er veel minder snel vet van word.Mijn dochter van 16 echter heeft dit ook gebruikt en die is héél gauw weer naar háár merk van shampoo overgegaan omdat haar haar daar beter op reageerde.
Een goed advies van een kapper(sleerling) kan je mogelijk helpen of hopenlijk komen hier antwoorden te staan waar je wat mee kan.Los van of dit antwoord al goed voor je is.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding