Wat is typisch iets vrouwelijks wat uit je tas gevallen achter in de kofferbak te vinden is?

Ivm met een manuscript.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

knalroze mobieltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

lippenstift, nagellak, reserve panty, OB's, adresboekje, nagelvijl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poederdoosje, mobieltje, maandverband, verstand, boeken, pistool, mes, condooms, geld, fruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind altijd wel ergens een lipstick van mezelf terug, een haarborstel of kam is een goede tweede, en verder ook regelmatig kassabonnetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maandverband, lippenvet, mascara, oogpotlood, zakdoekjes, pennen, koekjes, (huis)sleutels, mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal achterin de kofferbak is wel heel ver gezocht maar meestal onder de bijrijdersstoel mijn mobieltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dingen die rollen en glijden, raken het eerst uit een omgevallen tas. Lipstick, nagellak, mascara, ogenpotloden, balpen, rolletje snoep, lipbeschermer, spiegeltje, kammetje, bankpasjes, enzovoort. Maar als de tas erg ' om' gaat en de opening groot is, gaat misschien alles wel, behalve (mag je hopen) een kleverige zakdoek..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kassabonnetjes, een baby-spuugdoekje, oorbel, oordopjes, strip Ibuprofen.

Toegevoegd na 54 seconden:
En in mijn geval wel degelijk de crispy zakdoek! Maar je vroeg TYPISCH vrouwelijk, niet stippel-vrouwelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij valt er nooit iets uit mijn tas in de kofferbak, omdat ik mijn tas niet in de kofferbak doe, maar naast me op de bijrijdersstoel. Volgens mij doen veel vrouwen dat. Wat er nogal eens uitrolt is (zonne)bril, kam, make-up spulletjes... kleine dingentjes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, tas gaat niet in de achterbak, dus daar valt ook niets te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas je daar wel mee op Iris! Er zijn al heel wat tasjes weggekaapt bij stoplichten omdat ze zichtbaar op de bijrijdersstoel (of de achterbank) lagen en de deur is zo open en ..... weg tasje!
Leg hem op de grond bij de bijrijdersstoel, dat is al moeilijker en niet zo zichtbaar of idd in de kofferbak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Katoenen zakdoekje, die ruikt naar haar parfum, rolletje snoep, sleutels, kassabonnetjes e.d. Je wil niet weten wat een vrouw allemaal in haar tasje stopt.
Roze Hello Kitty haarelastiekjes van dochterlief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lege verpakkingen van snoep blijven vaak nog lang in de auto rondzwerven bij mij,
13 jaar geleden
Make Up...? (lipstick ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vibrator
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Tampon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
make up (los), zonnebril, knalroze portomenee,

Toegevoegd na 26 seconden:
mobieltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou idd gaan voor een lipstick of een ladyphone, ook meteen leuk voor het verdere verhaal, met de kleur en samenstelling van de lipstick kunnen ze achterhalen van wie het is en een mobieltjes is natuurlijk een bron aan info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typisch vrouwelijk....een spiegeltje...
Als er iets uit mijn tas valt is het de sigarettenetui,die zit bovenaan in de tas gepropt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een string....

Toen ik van een van mijn vele reizen terugkwam op Schiphol en naar mijn geparkeerde auto liep, hing er een string aan de antenne van de auto. Ik vond dat wel interessant en dacht dat de string, na een wasbeurt, misschien wel iets voor mijn vrouw was. Je verzint wat als je lang van huis bent geweest nietwaar. En we waren nog jong op de koop toe.
Bij mijn thuiskomst had ik heel wat uit te leggen, want mijn vrouw geloofde het verhaal niet. Ben je een keer eerlijk, krijg je dat weer. Ik heb het idee dat ze het nu (naar 30 jaar) nog steeds niet gelooft. Ze heeft hem in ieder geval nooit gedragen. Uit balorigheid heb ik hem zelf wel eens aangetrokken. Zonder succes overigens.
Ja een string, dat lijkt me wel een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,ja....en moeten wij jou wel geloven?
haha,leuk verhaal,dus voor jou geen reetveter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, echt waar...
Ik kan het ook niet helpen dat die string daar aan mijn antenne hing. Kun je nagaan wat er allemaal in de parkeergarages van Schiphol (en anderen) gebeurt.
Bij de volgende auto's heb ik een verzinkbare antenne genomen en liet ik mijn vrouw mij van Schiphol ophalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whoehahahahaha hij is wel heel erg leuk kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het niet geloofde. Zou ik ook doen. Maar gezien het verhaal lijkt me een string niet het juiste ding maar toch bedankt voor het mee denken..