Ik niet maar onderstaande link is wel duidelijk, zeker als je bedenkt dat het op een christelijke website staat. Reincarnatie is namelijk niet iets wat vanuit christendom gepromoot wordt. Helaas wel in het engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja er zijn ZAT mensen die dat kunnen. En eigenlijk herinnert iedereen zich vorige levens. Niet tot in detail, maar wel in grote lijnen, en dat uit zich dan in zaken als de angst voor water of vuur, of voor grote menigten &tc. Of juist dat je nu al redelijk goed kunt tekenen. Zo ontstaan 'talenten'. Maar over het algemeen is er een periode (niet te meten in ons tijd-systeem omdat wij vastzitten aan die 3 dimensies) waarin de ziel zich 'oplaadt' voor een volgend leven. Soms kiest een ziel ervoor om weer snel te incarneren, omdat het nog over veel energie beschikt, bv als diens lichaam werd vermoord of om het leven kwam bij een ongeluk, vroeg in het leven. Dan volgt snel daarop een reïncarnatie, en kan het zijn dat in dat nieuwe leven allerlei angsten of nachtmerries (aan bv de moord of het ongeluk) al in een vrij vroeg stadium optreden.
Er zijn zoveel boeken over geschreven. Je zult een keus moeten maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat geen goed doorslaggevend argument in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@gdanonym: Dank je wel, ik probeer duidelijk te maken dat je op een sub-bewust nivo al die gebeurtenissen en emoties van vorige levens meedraagt... men staat er niet altijd voor open.
@hersencel: tja, als je een aarts-scepticus bent zul je nooit tevreden zijn, met geen enkel antwoord... maar dat geeft niet, ik weet namelijk dat er een moment komt dat je er achter komt dat ik gelijk heb...
Er zijn ook zat mensen die een vrij levendige fantasie hebben en wiens hersens leuke geintjes met hen uithalen. Zo 'herinner' ik me stukken van vorige levens in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik ben bang voor vuur, dus ik ben als heks verbrand.

Deze vrouwen waren niet alleen oud, maar ook ontzettend lelijk en ze deden vaak raar.
Dat klopt nog steeds.

Ik houd niet van water dus hebben ze mij ooit ondergedompeld om te zien of ik zou verdrinken en dat gebeurde.

Ik kan niets om mijn hals velen, dus ik ben als staatsgevaarlijk element ooit opgehangen.

Dat klopt allemaal, want ik ben dol op poppetjes en afbeeldingen van heksen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik
ik was als de dood voor het station in mijn oude woonplaats als kind al vertelde mijn moeder dat ik nooit op het perron durfde en dat ik altijd riep ..nee want ik ga dood
en een keer waren we in duitsland en ik zei ..hier ben ik eerder geweest want daar en daar ligt dat gebouw en ik wist heel veel straten
en t klopte precies terwijl ik er nog nooit eerder was geweest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb van diverse vorige levens wat mogen zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, ik heb voor dit leven onverklaarbare angsten die zeker hun sporen uit een vorig leven hebben gehaald. Ook uit mijn emotionele leven kan ik zeker de lessen uit een vorig leven herinneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet. Nix.
Bram Vermeulen vertelde er wel uitgebreid over.
Google maar op "bram vermeulen reincarnatie".