Kan iemand zich iets herinneren van "een vorig leven" of reincarnatie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik niet maar onderstaande link is wel duidelijk, zeker als je bedenkt dat het op een christelijke website staat. Reincarnatie is namelijk niet iets wat vanuit christendom gepromoot wordt. Helaas wel in het engels.

Bronnen:
http://www.christianpost.com/article/20090...

ja er zijn ZAT mensen die dat kunnen. En eigenlijk herinnert iedereen zich vorige levens. Niet tot in detail, maar wel in grote lijnen, en dat uit zich dan in zaken als de angst voor water of vuur, of voor grote menigten &tc. Of juist dat je nu al redelijk goed kunt tekenen. Zo ontstaan 'talenten'. Maar over het algemeen is er een periode (niet te meten in ons tijd-systeem omdat wij vastzitten aan die 3 dimensies) waarin de ziel zich 'oplaadt' voor een volgend leven. Soms kiest een ziel ervoor om weer snel te incarneren, omdat het nog over veel energie beschikt, bv als diens lichaam werd vermoord of om het leven kwam bij een ongeluk, vroeg in het leven. Dan volgt snel daarop een reïncarnatie, en kan het zijn dat in dat nieuwe leven allerlei angsten of nachtmerries (aan bv de moord of het ongeluk) al in een vrij vroeg stadium optreden. Er zijn zoveel boeken over geschreven. Je zult een keus moeten maken...

Er zijn ook zat mensen die een vrij levendige fantasie hebben en wiens hersens leuke geintjes met hen uithalen. Zo 'herinner' ik me stukken van vorige levens in de toekomst.

Ja, ik ben bang voor vuur, dus ik ben als heks verbrand. Deze vrouwen waren niet alleen oud, maar ook ontzettend lelijk en ze deden vaak raar. Dat klopt nog steeds. Ik houd niet van water dus hebben ze mij ooit ondergedompeld om te zien of ik zou verdrinken en dat gebeurde. Ik kan niets om mijn hals velen, dus ik ben als staatsgevaarlijk element ooit opgehangen. Dat klopt allemaal, want ik ben dol op poppetjes en afbeeldingen van heksen.

ja ik ik was als de dood voor het station in mijn oude woonplaats als kind al vertelde mijn moeder dat ik nooit op het perron durfde en dat ik altijd riep ..nee want ik ga dood en een keer waren we in duitsland en ik zei ..hier ben ik eerder geweest want daar en daar ligt dat gebouw en ik wist heel veel straten en t klopte precies terwijl ik er nog nooit eerder was geweest

Ja ik heb van diverse vorige levens wat mogen zien.

Jazeker, ik heb voor dit leven onverklaarbare angsten die zeker hun sporen uit een vorig leven hebben gehaald. Ook uit mijn emotionele leven kan ik zeker de lessen uit een vorig leven herinneren.

Ik niet. Nix. Bram Vermeulen vertelde er wel uitgebreid over. Google maar op "bram vermeulen reincarnatie".

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100