Hoe kan ik zorgen ik er wat minder onzeker over ben?

Sinds vandaag is mijn vakantiewerk weer begonnen. Ik heb er vorige zomer ook gewerkt. Ik zit mij wanneer ik daar ben, me de hele tijd af te vragen of ik alles wel goed doe en ben daar erg onzeker over, terwijl het denk ik eigenlijk niet eens nodig is, want ik krijg niet te horen ik het niet goed gedaan heb. Soms achteraf even dat ik iets anders had moeten doen, maar daar maken ze dan geen probleem over, omdat ik niet alles ook weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt het vorig jaar goed gedaan en daarom ben je ook dit jaar weer aangenomen! Dus hoef je niet onzeker te zijn. Het is heel normaal,dat dingen die je doet en die niet tot je normale werkzaamheden behoren een keertje fout gaan, daar hoef je je geen zorgen over te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door te beseffen: ze hadden je niet opnieuw aan hoeven nemen. Dat hebben ze wel gedaan. Blijkbaar zijn ze heel tevreden over je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve dat ze tevreden genoeg waren dat ze je weer aangenomen hebben geldt: Je doet het werk zo goed als je kan. Als dat niet goed genmoeg is, komen ze wel langs om te zeggen wat er niet goed gaat en krijg je de kans eea te verbeteren.