Wat voor risico's loop je als je vaak een zonnesteek hebt?

mijn beneden buurvrouw heeft al voor de 4e keer deze maand een zonnesteek.
loop je dan geen beschadigingen op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vier keer achter elkaar zonnesteek op weet te lopen, ook bij 42 graden, is er volgens mij al een steekje aan je los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet bij mij maar mijn beneden buurvrouw
maar de situatie is dit keer ernstiger
ze is met spoed opgenomen het gaat niet goed

Het beste antwoord

Raar hoor, vier keer een zonnesteek.
Als je dat een keer gehad hebt, dan kijk je toch wel beter uit?

Was er wel echt sprake van een zonnesteek?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonnesteek

Van een goed behandelde zonnesteek geneest men meestal binnen een paar dagen zonder naverschijnselen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier nog meer informatie,
wat het nog erger maakt.
http://www.consumed.nl/ziekten/5308/Zonnesteek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Chronische hoofdpijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel hangt een beetje af van je huidtype. Huidtype 1 en huidtype 2 lopen de hoogste risico's op zonnebrand, terwijl personen met huidtype 3 en 4 over het algemeen langer in de zon kunnen blijven en minder risico's op huidkanker lopen. Verder ook een vermindering van vitamine E.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de vraag gaat over zonnesteek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pff-1