Ik heb de griep en ruik een hele vieze lucht die van mij weg komt, ernstig?

Zit al een paar dagen ziek thuis. Vandaag ik echter ruik ik een muffe en vieze lucht zeg maar overal waar ik ben, dus ik vermoed dan ook dat het van mij afkomstig is. (Heb nog niet kunnen achterhalen wat het was. Kleren in ieder geval niet. De Pyama die ik vanacht aan had, heeft wel deze lucht en ik werd ook nat van zweet wakker.

Ik heb inmiddels een afspraak met de huisarts, maar ik vroeg mij af of iemand hier wel eens van gehoord had.

Ik moet tevens ook kleur bekennen, dat ik vandaag niet de rust heb genomen die ik nodig had. Hier kon ik echt niet onderuit!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.3K

Het beste antwoord

Ja, die lucht komt écht van jou af!
Een gezond mens kan heel goed ruiken, als jij griep hebt, of bijv. een (sorry...) vol met snot voorhoofd en bijholtes hebt.
Daar kan je niets aan doen : vooral, als je 'snuitsel' (alweer sorry!!) groen of geel is, zijn je witte bloedlichaampjes hard bezig de infectie te bestrijden, en het afvalproduct van die veldslag ruikt nou eenmaal niet zo fris...

Hier kan je zelf absoluut niets aan doen!! Douchen, schone kleren aan, en wachten tot het overgaat.

Met medicijnen duurt een griep/zware verkoudheid een week, zonder medicijnen duurt het 7 dagen ;-)))

Je moet er gewoon even doorheen.

Beterschap, en neem af en toe een aspirine+c of een hot coldrex/lemsip/citrosan om je ietsje minder gammel te voelen!! En ja - doe, als het kan ietsje rustiger aan, want je weerstand is natuurlijk niet optimaal , nu...