Wat houdt dat precies in als je met iemand een sterke band voelt en de ander ook nog eens een zwak voor je hebt?

Ik heb een tijdje met iemand afgesproken waar helaas geen relatie uit is voort gekomen. Wel was de chemie duidelijk aanwezig. Alleen heeft diegene veel aan zijn hoofd en leeft hij in pain. Later beweerde ik dat hij zijn toevlucht zocht in mij, waarop hij zei: "Jij bent geen toevlucht. Misschien was de timimg niet in ons voordeel, maar afgezien van verliefdheidsgevoelens of niet, voel ik gewoon een sterke band met jou. Toen al en nu nog steeds." Deze persoon ziet namelijk veel overeenkomsten tussen ons, voelt zich vertrouwd bij mij, word door mij begrepen, etc., maar voor mij blijft het een groot vraagteken, dat er geen relatie tussen ons is ontstaan. Na 4 maanden even niet te hebben afgesproken, wil de persoon in kwestie mij binnenkort weer een keer zien.. :-$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

... ik denk dat jullie gewoon stapelgek zijn op elkaar, maar veel te veel bezig zijn met hoe, wat, en waarom. denk er niet te veel bij na, laat t gewoon lekker gebeuren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien aanvankelijk een beetje bindingsangst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klinkt wel een beetje afstandelijk over hem. Geef het gewoon een kans. Zou het dan echt liefde zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon weer afspreken. Jullie voelen een band met elkaar, dus geef het een kans.