De perfecte manier om te tongen?

Net een nieuwe vriendin.
Ik wil alles rustig opbouwen.
Van kus naar zoen en van zoen naar tongen..
Maar nu hoor ik van een vriendin dat ze al wil tongen.
Nu zoek ik wel een perfecte manier om te tongen?
Eerlijk gezegt weet ik ook niet precies wat je bij tongen moet doen..
Nooit eerder gedaan :$
Btw.
ben wel 13 jaar.
Dus geen overjarige kroegreacties ofzow :P

Toegevoegd na 10 minuten:
btw ook even uitleggen hoe je precies moet tongen.
Wat je er allemaal bij doet :$
Ervarenloos in tongen :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Er zijn helaas geen technieken die je zomaar even kunt vertellen zonder het voor te doen. Het gaat namelijk gewoon vanzelf. Het is net als voetje vrijen maar dan met je tong.

Geloof me als het je gebeurd weet je precies wat je moet doen.
Alleen een goede tip....niet hard bijten :-)

Succes en laat het gewoon gebeuren en geniet ervan, de eerste kus zal je nooit meer vergeten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier nog even een link met het volledige stappenplan over "HOE LEER ik tongzoenen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

1.Bevochtig je lippen. Droge lippen bewegen niet goed over elkaar. Slechts een kleine aanraking met je tong over je lippen zou genoeg moeten zijn om ze nat genoeg te maken. Gebruik regelmatig lippenbalsem, je weet maar nooit wanneer iemand je een kus zal geven.
2.Buig je hoofd een beetje zijdelings. Als je recht op elkaar afkomt dan zullen jullie neuzen in de weg zitten, en zal je geen vlotte, diepe kus kunnen geven. Buig je hoofd zijdelings om dit te vermijden.
3.Sluit jullie ogen. Als jullie dichter bij elkaar aan het komen zijn, kijk dan in je partners ogen, maar, als je dichterbij bent, sluit dan je ogen.
4.Begin met een zachte kus met gesloten mond. De tongzoen is een zoen met open mond, maar houd je mond niet open alsof je een varken gaat opeten; open je lippen niet veel, en niet te snel.
5.Ga verder. Voordat je iemand een tongzoen geeft, moet je eerst toestemming vragen. Maar je moet niet tijdens een gewone zoen zeggen: "Hee, dit is leuk, mag ik met je tongen?" Open je lippen traag zodat een stuk van je lip tussen de zijne/hare zit en vice versa. Streel met je tong zachtjes tegen je partners lippen, beetje bij beetje. Dit zou moeten duidelijk maken dat je wilt tongzoenen. Als je vriend of vriendin niet 'antwoordt' met z'n tong of ze wegtrekt, zal je de kus moeten houden voor wanneer jullie er allebei klaar voor zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
6.Verken met je tong. Als jullie de open-mond-kus leuk vinden, spelen met elkaars tong De tong is erg gevoelig, en het aanraken van andermans tong met de jouwe kan erg opwindend zijn. Duw je tong niet in zijn/haar keel, want dat zal je partner waarschijnlijk niet leuk vinden. Laat in plaats daarvan jullie tongen voorzichtig spelen met elkaar.
7.Zoen langzaam. Passioneel zoenen zijn soms leuk, maar als je echt wil genieten van een tongzoen zou je toch wat trager moeten zoenen. Haast je niet en neem de tijd om elkaars mond te ontdekken.
8 Zoenen zijn als sneeuwvlokken, geen twee zijn precies hetzelfde. Op een gegeven moment gaat het vervelen als je continu op de zelfde manier zoent. Voeg wat variatie toe! Je kunt bijvoorbeeld wat dieper zoenen, of wat meer aandacht geven aan de lippen
9.Lees de lichaamstaal. Iedereen zoent anders, en iedere persoon houdt van andere dingen in een zoen. Er is geen 'juiste' manier om te zoenen. Natuurlijk, als je partner zich wegtrekt of heviger terugzoent, trek er dan je conclusies uit.
10.Ontwikkel je stijl. Goed tongzoenen, net als elke vorm van zoenen, heeft oefening nodig.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier even je bron vermelding, wel zo netjes : http://www.succesmetvrouwen.nl/tongzoenen-kussen-vrijen-leer-het-hier-met-het-stappenplan-zoenen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste carina niet gelijk met een bron aan komen hollen als ik er nog niet klaar mee was
ik moet het in 2 keer doen en dat vergt tijd met een hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry het was niet de bedoeling om bot over te komen.
Bij een tongzoen draaien twee tongen om elkaar heen. Soms zal de tong van die ander wat verder in jouw mond gaan of andersom. De tongen maken een soort liefdesdansje om elkaar heen en tegen elkaar op, zodat je aan elkaar kunt laten merken dat je het fijn vindt om met die persoon te tongzoenen. Je doet het immers niet met iedereen, alleen met mensen waar je je erotisch toe aangetrokken voelt. Je eerste tongzoen kan best even schrikken zijn omdat het nieuw is en reuze boeiend om iemands tong tegen jouw tong aan te voelen duwen, maar als alles goed is is de kans groot dat je het na een paar seconden al heel interessant vindt en even later zelfs heel prettig gaat vinden. Geef je dan helemaal over aan het fenomeen tongzoenen en geniet ervan zolang als het duurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, diIcemummy;

Even een nieuw antwoord omdat het vorige is verplaatst als reactie. Ik sta er overigens als antwoord ook nog steeds volledig achter omdat het de enige echte waarheid is. De perfecte kus kan er namelijk altijd alleen maar een zijn die je je herinnert en niet eentje die je van plan bent te uit te delen omdat je daarvan maar moet afwachten hoe die uitpakt en daar doet geen tip iets aan. Zoenen leer je maar op één manier en dat is door het zo veel mogelijk te doen. Trucjes, tips en goede raad zijn dingen die ooit tussen twee andere mensen hebben gewerkt maar die hoeven daardoor voor een ander nog geen resultaat op te leveren. Gewoon rustig proberen, niets forceren, ervan genieten en steeds beter worden. En als je ooit denkt de perfecte zoen te hebben ervaren moet je ervanuit gaan dat het altijd nog perfecterder kan, anders kun je er beter mee stoppen.