Wanneer heb je geen zuurstof meer nodig. Als je geopereerd bent?

Mijn saturatie was onder de 90 en gemiddelt 86. Later die dag werd ik ontslagen. Kan thuis je saturatie ook omlaag schieten. Hoe merk je dat dan. En waarom heb je eerst zo laag en dan weer normaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

met narcose is het zo dat alle functies van het lichaam worden stilgelegd en door apparatuur overgenomen . na de operatie brengen ze je doormiddel van een bepaalde vloeistof weer bij en beginnen de functies van het lichaam weer te werken en kan de apparatuur er af . wat betreft de saturatie ,denk ik dat je hier wel wat info kunt vinden. http://www.saturatiemeter.com/faq.php

Een gemiddelde saturatie van 86 is laag. Normaliter is de saturatie bij gezonde mensen rond de 98%. In je dagelijks leven kan je saturatie dalen. Dit kan je merken door hoofdpijn, vermoeidheid, kortademigheid, misselijkheid, versnelde hartslag, tintelende vingers of blauw aangelopen vingers, lippen of tenen. Is veelal te relateren aan niet goed functionerende longen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100