wat voor muziek maakt justin bieber

dat moet ik weeten voor school, en ik moet het weten en ik doen een project voor school

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Snuffel
13 jaar geleden
tis in ieder geval niet om aan te horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
reactie +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n school zou toch meteen onder toezicht moeten vallen van de onderwijsinspectie!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kutmuziek, das leuk om op school te zeggen!
Amadea
13 jaar geleden
Waarom heb je deze vraag ingedeeld bij Overige onderwerpen Persoon & Gezondheid? Denk je zelf toch ook wel dat het geen Muziek is? Maar zoiets als waarom mensen zich ergens aan ergeren kunnen.....?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mexinator ; ja , dat was vorige keer mijn antwoord, maar helaas is dat alweer uit de archieven van GV verdwenen. Zo blijven we dezelfde vragen stellen......

Antwoorden (12)

Justin Bieber maakt 'teen pop'
Maar dat is natuurlijk maar een term he.
Ik heb zo de indruk dat hij zichzelf verkoopt en niet de muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord dat ik de vorige keer op deze zelfde (verwijderde ??) vraag heb gegeven is indertijd verwijderd, dus dat zal ik niet herhalen.

Hou het maar op commerciële tiener-pop zonder enige diepgang, die erg storend kan zijn voor de niet-geinteresseerde luisteraar.

En dan met drie letters ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met drie letters??
Toevallig de afkorting van Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?
Cryofiel
13 jaar geleden
Mijn idee!
De muziek van Justin Bieber valt onder een nog niet zo bekende muziekcategorie genaamd 'curly toes'.

Er zijn nog niet veel andere artiesten bekend die in deze categorie vallen, dus dat is op zich best een hele prestatie te noemen.

Een echte pionier in het vak dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Curly Toes... Hahaha, briljant. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ :-)
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende muziek, daar houd ik het op.
Commerciële popmuziekseltjes zou je het ook kunnen noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover je dat geluid muziek wilt noemen: hij doet zijn best vrouwelijke tienerhartjes te veroveren door het voortbrengen van geluiden. Zonder bijbehorende foto schijnt het minder goed te werken dan met.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een serieuse school aandacht besteed aan het "zelfbenoemde" fenomeen Justin Bieber. Maar goed.

Je kunt het geen hardrock noemen, geen Folk. Hou het maar op commerciele muziek, wat dan al snel het etiketje Pop opgespeld krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muziek voor licht geestelijk gestoorden,ook wel non muziek genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lelijk muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen muziek.

Oke, het zal wel een soort kinderpop zijn. Mijn nichtje van 12 zwijmelt bij hem....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochters van 10 en 13 spugen op hem...
Type op bol.com even zijn naam in en luister naar een fragment van zijn CD's of kijk op youtube!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag de naam "muziek" niet eens hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens :-)
Totaal mijn muzieksmaak niet.
Beetje zingen over de liefde, als 15 jarige jongen en onwijs veel de aandacht trekken.... beetje Over The Top...

Misschien is onderstaande video wel het bekendste nummer van hem.