Beide kanten kan het op met emoties en pijn.
Iemand die blij en gelukkig is en pijn heeft zal deze anders ervaren dan iemand die in de put zit dan kunnen de pijnklachten zelfs erger worden. Pijn is voor iedereen anders de een heeft een hogere pijngrens dan de ander, als je je daarentegen ook nog eens verdrietig of ongelukkig voelt dan zal je op een of andere manier moeten proberen om er een draai aan te geven. Hert is niet makkelijk maar wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je hersenen kun jij alles zelf besturen. Als je bv de hele dag tegen jezelf zegt dat je buikpijn hebt dan krijg je dat ook daadwerkelijk! Als je constant aan de pijn denk zul je die 100% voelen. Probeer in dat geval afleiding te zoeken en er niet aan te denken.

Succes